.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خيابان اصلي گنبد هنوز در انتظار آسفالت

خيابان 12 متري آزاده مشهور به خيابان فرخ‌نيا كه از خيابان‌هاي بزرگ و پرجمعيت شهرستان گنبدكاووس محسوب مي‌شود، تاكنون از نعمت آسفالت بي‌بهره مانده است.

وقتي از ابتداي بلوار امامزاده يحيي‌بن‌زيد كه تركمن‌ها او را قارانگقي امام مي‌نامند، حركت كنيد در طول مسير به خيابان‌ها و كوچه‌هايي متعددي برخواهيد خورد كه هنوز غبار محروميت از آنها زدوده نشده و خاكي هستند.

مسلما اين خيابان‌ها چشم‌اندازي روشن به بينندگان نخواهند داد و براي مسافران و گردشگران كه پاي به گنبدكاووس مي‌گذارند و از شهر تاريخي جرجان ديدن مي‌كنند، خاطرات خوشي به ارمغان نخواهند آورد.

ساكنان اين مناطق از وضعيت نامطلوب خيابان‌ها و كوچه‌ها گلايه دارند و از مسئولان مي‌خواهند كه به مشكلات آنها توجه كنند.
يكي از اين خيابان‌ها، خيابان 12 متري آزاده مشهور به خيابان فرخ‌نيا است كه از جمله‌ي خيابان‌هاي بزرگ و پرجمعيت اين مسير است كه به خيابان رسالت منتهي مي‌شود.

يكي از معتمدان محلي اين خيابان گفت: چندين بار براي حل مشكل آسفالت اين خيابان با مسئولان از جمله نماينده‌ مجلس و فرمانداري و شهرداري مكاتبه كردم و چندين بار نيز حضورا به شهرداري رفتم و مشكل را به آنها بازگو كردم.

خداي‌وردي حاجي‌قرنجيك افزود: مردم اين محل از اقشار مستضعف و محروم جامعه هستند و اغلب كارگر هستند بنابراين انتظار است كه بيشتر مورد توجه قرار گيرند.

ياشار كر يكي از معلمان ساكن در اين منطقه نيز به خبرنگار ما گفت: مردم اين محل مخصوصا دانش‌آموزان براي رفت و آمد به مدرسه در روزهاي زمستان با مشكل روبه‌رو هستند.

شيخي بازيار يكي از جوانان محله مذكور نيز گفت: اهالي اين خيابان چندين سال در انتظار آسفالت شدن خيابان به سر مي‌برند.

وي افزود: اين خيابان در زمستان از گل و لاي و در تابستان از گرد و غبار پر مي‌شود كه مردم را با مشكل روبه‌رو ساخته است.

جبار رجال يكي از اعضاي هيئت امناي اين محل نيز گفت: در روزهاي عاشورا و تاسوعا و نيز روزهاي پنج‌شنبه مسافران و زائراني كه به علت ترافيك از خيابان فرخ‌نيا تردد مي‌كنند از خاكي بودن آن گلايه دارند و آن را برازنده‌ مردم اين شهرستان نمي‌دانند.

وي افزود: ‌آيا انتظار 20 ساله براي آسفالت شدن كافي نيست، واقعا از مسئولان مي‌خواهيم كه مجدانه به مشكل اين خيابان رسيدگي كنند.

رجال با اشاره به اينكه اين خيابان يكي از خيابان‌هاي پرتردد مسير بلوار امامزاده است، از مسئولان خواست تا بزرگترين خواسته‌ مردم اين خيابان را برآورده سازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.